Interim
Recruitment

Caroline van Oppen heeft meer dan 25 jaar ervaring in recruitment, werving & selectie en executive search. Ze werkte aan bureau- en klantzijde, in veel verschillende branches. Haar specialiteit: recruitmentprocessen inrichten en implementeren. Een paar kernwoorden die de werkwijze van Caroline typeren zijn: doortastend, volhardend, snelheid en hoge kwaliteit.

Caroline heeft als interim senior recruiter en recruitment-manager een brede ervaring. Van het inrichten en implementeren van efficiënte recruitmentprocessen tot aan het ontwikkelen van careersites en het introduceren van nieuwe kandidaatsystemen (ATS).

Branches

Caroline heeft ervaring in een breed scala aan branches, zowel aan bureau- als klantzijde. Ze werkte onder andere voor:

Dit zeggen klanten

Referenties

Ingrid Veling-de Block, Interim HR Director

RIPE NCC

"I have worked with Caroline for about a year. In this time she achieved some impactful results. I find her a professional with a modern view on how to recruit for quality. She is resourceful in finding new ways of tapping into talent pools. She knows how to improve the recruitment approach and philosophy for a company and how to engage the managers and HR into this change. And by doing so, making sure the new way of working is embedded in the company before she moves on. She has a view of what good looks like and which form of ‘good’ would fit the company. I very much liked working with her and was impressed by the beautiful new candidate experience she created for RIPE NCC."

Lieke Deforce, Hoofd P&O

IKNL (Integraal Kankercentrum Nederland)

“Ik heb Caroline leren kennen als een toegankelijke, enthousiaste en gedreven persoon. Bij IKNL heeft ze samen met ons mooie stappen gezet richting de verdere professionalisering van recruitment. Ze werkt gestructureerd en verbindend aan de vooropgestelde doelen. In korte tijd heeft ze een scherpe analyse neergezet en een waardevol advies richting toekomst gegeven."